قیمت سئو
قیمت سئو برای وبسایت فروشگاهی متفاوت تر از تعرفه قیمت سئو برای یک وبسایت شرکتی است. با من همراه باشید تا درمورد قیمت سئو در پروژه های مختلف بیشتر باهم صحبت کنیم.
بهترین قیمت پروژه سئو برای شما
سئو یک فرآیند زمانبری است و نتایج آن از حداقل 6 ماه ابتدایی شروع کار سئو، آغاز می شود.
هزینه خدمات سئو بسیار متنوع است و ارتباط بسیار زیادی با رقبای شما دارد.
اگر رقبای قدرتمند و باسابقهای داشته باشید، قطعا باید هزینه خیلی بیشتری برای سئوی کلمات کلیدیتان خرج کنید.
پارامتر های مختلفی در قیمت سئو دخالت دارد که در بخش های زیر به آن اشاره کرده ام.
هزینه تولید محتوا و سئو داخلی
- کلمه ای حداقل ۳۵۰ تومان
بستگی به نوع استراتژی سئو و تحلیل رقبا، ممکن است ۱۰ مقاله ۱۲۰۰ کلمه ای نیاز داشته باشید.
پارامتر های دیگر مثل ضبط و تدوین ویدیو، تهیه جدول و طراحی اینفوگرافیک نیز جزو تولید محتوا هستند و هزینه این موارد نیز جدا درنظر گرفته می شود.
همه مقالات سفارشی، بصورت سئو شده در وبسایت قرار میگیرند و هزینه این نیز جدا درنظر گرفته می شود.
من با یکی از متخصصترین تولیدکنندگان محتوای متنی که بصورت فریلنس کار میکند، در ارتباط هستم و تا الان مقالات استاندارد و یونیک را برای سفارشهای من تولید کرده است.
در لیست زیر به برخی موارد مهم در تولید محتوا اشاره کردم.
- تهیه مقالات
- طراحی تصاویر گرافیکی و اینفوگرافیک
- ضبط و تدوین ویدیو مناسب مقاله
- سئو و لینکسازی
هزینه سئو تکنیکال و سئو On-Page
- بستگی به وبسایت دارد ! ولی ۵ الی ۱۰ میلیون را میشود درنظر گرفت.
تکنیکال سئو شامل اصلاح ساختار لینک ها، بهبود سرعت وبسایت، کاهش حجم تصاویر، بهبود اسکیما، رفع خطاهای سرچ کنسول، رفع مشکل امنیتی، رفع خطاهای برنامه نویسی و اصلاح UI و بهبود تجربه کاربری است.
همچنین سئو داخلی نیز شامل اصلاح لینک سازی داخلی، بررسی و بهبود ریدایرکت ها، بررسی و بهبود سرچ اینتنت صفحات، بررسی و بهبود کیوورد تارگتینگ صفحات و غیره است.
هزینه موارد گفته شده همگی به وبسایت مرتبط هست و نمیتوان هزینه ثابتی برای موارد بالا درنظر گرفت.
این پرداخت هزینه بصورت یکبار در طول پروژه صورت میگیرد.
اصلی ترین مواردی که در سئو تکنیکال موثر است عبارتند از:
- بهبود سرعت سایت
- بهبود تجربه کاربری
- بهبود رابط کاربری
- بهبود اسکیما ها
- رفع اشکالات برنامه نویسی
هزینه سئو Off Page
- بستگی به رقبا دارد - حدودا ماهیانه ۴ الی ۶ میلیون را میشود درنظر گرفت.
هزینه سئو خارجی کاملا به رقبا بستگی دارد!
من با تحلیل رقبا و آنالیز بک لینک ها، مناسبترین استراتژی سئوی Off Page را برایتان ارائه میکنم.
اگر یک رقم حدودی بخواهید، برای بهار ۱۴۰۲ میتوانم هزینه ماهیانه ۶ الی ۸ میلیون تومان برای سئوی خارجی تعیین کنم.
بستگی به استراتژی سئوی خارجی، ممکن است بصورت ترکیبی از بک لینک و رپرتاژ استفاده شود که هزینه مجموع آنها بصورت کاملا تخمینی در حد ۱۵ میلیون تومان می شود ( برای ۲ ماه ).
مهمترین عوامل موثر در قیمت سئوی خارجی:
- تعداد بک لینک رقبا
- تعداد و کیفیت رپرتاژ رقبا
- آنالیز سوشال سیگنال رقبا
درحالت کلی میتوان قیمت سئو را چیزی در حدود ماهانه ۱۵ میلیون تومان برای ۱۰ ماه درنظر گرفت. باید توجه داشته باشید که این رقم برای زمستان سال ۱۴۰۲ بوده و کاملا تخمینی است. چرا که رقبا و همچنین کیفیت بازار بیزنس شما، تاثیر زیادی روی هزینه کلی سئو دارد.
درنظر داشته باشید هزینه تحقیق کلمات کلیدی نیز در این رقم، حساب شده اند.
قیمت خدمات مشاوره سئو
اگر نیاز به مشاوره فوری و کوتاه مدت سئو دارید، من بعنوان کارشناس سئو میتوانم پلن های زیر را درقالب مشاوره تک جلسهای برای شما ارائه دهم.
جلسه مشاوره سئو
برای وبسایتهای خدماتی - شرکتی
-
بررسی تکنیکال وبسایت و رقبا
-
بررسی OnPage SEO وبسایت و رقبا
-
بررسی OffPage SEO وبسایت و رقبا
-
ارائه استراتژی رشد کوتاه مدت
جلسه مشاوره سئو
برای فروشگاههای اینترنتی
-
بررسی تکنیکال وبسایت و رقبا
-
بررسی OnPage SEO وبسایت و رقبا
-
بررسی OffPage SEO وبسایت و رقبا
-
ارائه استراتژی رشد کوتاه مدت
-
بررسی سئوی محصولات
در یک جلسه ۲ ساعته مشاوره سئو، چه چیزهایی بدست می آورید؟
گزارش تحقیق کلمات کلیدی: در این جلسه مشاوره سئو برای کارفرما، از قبل لیست کلمات کلیدی کارفرما تهیه می شود و قبل از جلسه، یک گزارش تحلیلی از کلمات کلیدی کارفرما ساخته می شود و در طی جلسه برای کارفرما ارائه می شود.
گزارش سئو On-Page و سئو تکنیکال: وبسایت کارفرما قبل از جلسه، توسط اسکریمینگ فراگ یا وبسایت Aduitor بصورت کامل آنالیز شده و یک گزارش درمورد ایرادات احتمالی تکنیکال و On-Page مانند بررسی وضعیت لینک های داخلی، صفحات ۴۰۴، سرعت لود صفحه و وضعیت پلاگین های وبسایت برای کارفرما ارائه می شود.
گزارش سئو Off-Page: با بررسی رقبا و آماده کردن یک گزارش از وضعیت سئوی Off-Page رقبا، درمورد تعیین استراتژی سئو خارجی با کارفرما صحبت می شود.
گزارش تقویم محتوایی: با کلمات کلیدی پیشنهادی کارفرما، یک جدول محتوایی برای ۳ ماه آینده ساخته می شود و در جلسه مشاوره سئو، برای کارفرما ارائه می گردد.
امین زاهد؛ کارشناس فریلنس سئو
آماده اید تا با یک استراتژی سئو دقیق ، کسب و کار خودتان را به صفحه اول گوگل برسانید؟
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات سئو و نحوه کمک به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود، همین امروز با من تماس بگیرید.